1/4 OF 2010 - the boring part

JANUARI


Var arg över att ljuset fortfarande inte var tillbaka, men försökte ändå fota så gott det gick i vinter mörkret.


Bakade cupcakes, och har faktiskt inte gjort det ända sen den där gången. *Lägger till på att göra listan*


Gjorde om i rummet och köpte precis som alla andra en fin klädställning från IKEA!


Firade fina Mathildas födelsedag med ett gäng människor+tacos


En rätt så ful plastråtta ledde till att det spårade lite smått


Övernattning på G!


Vi gjorde om i köket och en eftermiddag roade jag mig med att fotografera dom nya köksmaskinerna.


Jag hade precis börjat känna av mina sträckningar lite smått, men trodde att dom skulle försvinna rätt snabbt så jag stretchade på som vanligt, alltså en gång per dag.


Gjorde ju som sagt om i rummet, tavlan var väldigt svår att hitta bilder i rätt storlek till, så jag gjorde min egen av lite olika tidningsomslag.

FEBRUARI


Jag och min söta vän Amanda bestämde oss för att gå ut på en snöhög och ta lite siluett bilder!


Jag såg ut lite grann såhär!


Mitt underbara lag ACA Chiefs, puss!


Northern Allstars


Saker man gör i väntan på att lektionen ska börja!

MARS


Jag och mina kära vänner Elin och Amanda bestämde oss för att köra lite oseriös make up sådär kring 3 på natten


Jag fyller år i april, men valde att fira med mina homies i mars istället. (lordi tema, därav nättröjan)


Vi lagade tacos, xtremt gott!


Tjejerna hade fixat en Lordi tårta till mig! (lordi är ett internskämt som spårade på ett sjukt roligt sätt haha)


Och så paketen då!

---

Den här delen av 2010 var nog den absolut tråkigaste, den hade sina stunder och var helt klart inte kass, men eftersom att resten av året blev så underbart bäst så gjorde det inte så mycket. Inlägg två kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0