2/4 OF 2010 - ALMOST SUMMER

APRIL


Friluftsdag med skolan, rolig dag med fint folk!






Samma månad så for jag och min familj iväg till en skidort över en weekend, underbart!


Posade lite grann med älskade föreningsjackan




Köpte min älskade lacoste tröja, den är riktigt varm och jag har faktiskt på mig den just nu!

MAJ

Här fattas det bilder av någon anledning, misstänker att jag glömde flytta över dom från datorn till den externa hårddisken... Återkommer med bilder ifall jag hittar några!

JUNI


Skolavslutning på G!


For med mitt alldeles underbara lag till uppsala för att tävla RM (samma sak som SM, fast för nybörjar och fortsättningklasserna), minnen för livet!


Puss och kram på mina coaches Gisela och Cissi som nu har flyttat till kanada, miss u guys!


Vi tävlade på söndagen, men andra lag från våran förening tävlade på lördagen så då passade vi såklart på att fota och hejja! (det är ju det vi cheerleaders gör bäst;))


Frisyrerna fixade våra coaches + Maria med i x antal timmar, det var flätor+paljetter som skulle göras på 16(?) personer, puh!


Jag med tävlings frisyren


Frukost på stugbyn!




Nästan direkt efter att sommarlovet hade börjat så drog jag iväg på konfa läger med världens bästa gäng! Dom flesta brukar ju konfrimera sig med någon av sina närmaste kompisar, men jag kände dom flesta rätt så ytligt från skolan osv, så det var nästan lite extra kul eftersom att man lärde känna så många fina människor! Att konfrimera sig var en av dom bästa sakerna jag har gjort, just pga människorna jag lärde känna och minnena jag fick.






Bastubad, klädpoker, iskalla duschar, vattenkrig, barnsliga men extremt roliga lekar, rymningar på natten och löprunder i sommarvärmen för att skingra tankarna. Det var tio väldigt fina och minnesvärda dagar.




Vi var ett gäng cheermänniskor där borta också, så vi passade på att bygga lite grann. Emils kommentar var rätt klockren "JAG FÅNGAR! eller nä, jag orkar inte..."


Tillslut var det dags att packa in sakerna på bussen och åka hem...


...Men vi lyckades ha kul in i det sista, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0