ANYA





När man är sjuk, eller iallafall när jag är det, så brukar man bli expert på tv tabellen. Vardagar kl 3 börjar Top Model, och efter det är det Project Runway som står på tur. Har jag inte tröttnat på dumburken vid det laget så kan man ligga kvar och glo på lyxfällan också. Ikväll är det "riktiga" avsnittet av TM som visas, säsong 14 tror jag att det är..?

Min favorit deltagare genom tiderna är iallafall lätt Anya Rozova som kom tvåa i säsong tio! Vackrare människa är ju svårt att hitta. Nu ska jag ta en snabb dusch, och sen återgår jag till mitt TV tittande, det vankas ju nämligen lite cheerleading på ettan kl 19! Osammanhängande text osvosv men är man sjuk så är man! kramkramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0