CROSS






Halsduk primark, jeans cheap monday, tee och kofta hm, mössan har jag ingen aning om var jag köpt

Hey m8s! Kom hem från staden för ett tag sen, sicksackade mellan affärer först med kompisarna och sen stötte jag ihop med min familj som skulle iväg och fika, dom andra skulle ändå börja dra hem så jag hakade på. Jeansen här ovanför är för övrigt dom jag köpte när jag var och rea shoppade, dessvärre var dom på ordinariepris men cheap monday är ju inte precis dyra jeans så jag överlevde haha(eller plånboken överlevde kanske jag ska säga). Nu är det tydligen mat, chickachickabooooM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kära Jenny!



Mössan har din MAMMA köpt! Åt sig!!! På Team Sportia. I Luleå.



Mamma som vet allt om allt

2010-12-31 @ 07:20:59
Postat av: danni :-)

SNYGG KOFTA :--D

2011-01-10 @ 18:19:58
URL: http://danielahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0