DRÖMMARNA SA DET VAR DU




pic one: shorts bikbok, basic tee hm. pic two: body monki, jeans cheap monday, necklace(old) hm

Några av dagens fynd alltså! Det var så proppfullt på stan idag att det nog hade tagit minst 20 minuter att stå i kö till ett provrum, så merparten av mina inköp prövades först när jag hade kommit hem. Det mesta var över förväntan! Riktiga rea-klipp blev det också, shortsen gick på en hundring, tshirten på 50 och bodyn på antingen 50 eller 100, mitt minne sviker mig lite just i det fallet! Riktigt nöjd iallafall och jag ser redan fram emot att kombinera lite nya och förhoppningsvis snygga outfits. Nu är det matdags, xxx

snurra min jord igen, radion spelar vår sång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0