MYCKET ÄR FÄRGGLATT, MEN INTE MIN VÄSKA




Väska Åhléns

Okej det var verkligen inte meningen, men det blev lite rea shopping idag igen! Först så träffades jag och några brudar på stan för fika (fast det slutade med lunchbuffé istället), och sen så blev det att spendera ytterligare lite pengar på shopping. Fick ett presentkort på KICKS i julklapp av brorsan så jag brände upp större delen av det på smink och sånt till nyår. Sen gick jag in på lindex och fick se en snygg paljettväst, har letat efter en rätt länge så det satt ju inte helt fel! Åhléns ska lägga ner, så dom har 30% rea på allt, vilket gjorde mig xtremt glad då jag hittade en välbehövlig väska där (den ovan alltså)! Den är lite större än mina andra väskor, och att den har många fack + axelband gör den perfekt att släpa fram och tillbaka till skolan sen efter lovet. Visar upp mina andra fynd senare! xxx

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Skitsnygg! :D

2010-12-27 @ 15:48:51
URL: http://maddeworlds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0