ÖVERALLT



Gårdagen spenderades
dels på skolan (skönt att denna helvetes vecka är över, 3 prov, 4-5 inlämningsuppgifter och min skada som blev värre) och dels med Nils, Lisa och Amanda. Först for jag och Amanda till Nils och glodde på lite film, The Town hette den och var riktigt bra! Sen efter en mellanlandning hos A för lite Mario och mat och sen fortsatte vi hem till mig och plockade upp Lisa på vägen för lite övernattning.

Kring tre följde jag med P och gymmade, nu när jag har blivit tvungen att sluta i cheer (pga en skada) så funderar jag på att skaffa ett gymkort. Då kan jag både börja rehabilitera min skada+få lite bättre kondis och lite mer muskler hade väl inte heller skadat. Tryckte nyss i mig lite tacos (tortillas?) och nu känner jag mig faktiskt riktigt välförtjänt av att sitta vid datorn, det var ett tag sen!

Kommentarer
Postat av: Marigona

så jävla piss att du inte får fortsätta ! :(



fyfan vad de inte kommer vara desamma utan dig ! :( <3

2010-12-12 @ 02:52:11
URL: http://toawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0