SWOoOSH







fotat av mamma

Lite bilder som ser ut att vara tagna på sommaren, eller iallafall våren. Tittar man på sista bilden och sen mina brutalt tjocka skor så börjar man däremot ana att så inte är fallet. Antagligen har ni redan förstått det, men det var svinigt kallt! Fast vad gör man inte för lite foton i dagsljus för en gångs skull såhär under vintern?

Annars så har jag blivit sjuk, halsen gör ont, jag kan knappt andas ur näsan och innan jag hade knaprat i mig några alvedonisar så hade jag dessutom feber. Kurerar mig med glass och C vitamin, så jag är förhoppningvis back on track snabbare än ögat! Nu ska jag återgå till mitt musik lyssnade, först ska jag bara konstatera faktum; the kooks är bäst. så enkelt är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0