UNDERBAR24E

Är så less på orden G.. J.. att jag inte ens vill skriva dom här i bloggen! Däremot är jag inte less på högtiden i sig, har haft en jättefin dag först hos Pappa och sen nu på kvällen hos Mamma. Fördelen med att vara varannan vecka barn är bla att man får julklapparna utspridda över dagen, inte helt fel!

Julklapps skörden i år bestod av:

Kjol
Kofta
Tofflor
Klänning/tunika
Underkläder
Pengar
Gymkort
Fjärrutlösare
Två böcker
Ett teckningsblock
Tre nya promarkers
Presentkort på KICKS
Skärp
3 Iphoneskal
Virkad mobil socka
Biljett till melodifestivalen
(det där var nog ungefär allt iallafall, har säkert missat endel)

Jag fick även en rätt rolig present av pappa, ett kuvert vars innehåll var ett brev där det stod att jag har EN möjlighet att under det kommande året säga "jag bryr mig inte vad du säger, jag gör det ändå". Jag fattade inte i början vad han menade med det, men sen stod det klart att det+pengarna = PAPPA LÅTER MIG FARA PÅ FESTIVAL I SOMMAR, underbaaaart! (mamma när du läser det här, det är bara att börja bekanta dig med tanken, kram!)

Nu hade jag tänkt gå och mysa med övriga familjen, och sen fota lite av mina julklappar och lägga upp här på bloggen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!



Mamma har VETORÄTT! Om du inte vet vad det betyder verkar det som ett viktigt ord att slå upp. Så... Inte en festival så långt ögat kan nå. Med andra ord - supa, - ord som jag som mamma inte kan skriva - , vara fulla och bli våldtagna får andra små flickor göra. Jenny kommer den dagen att gå skogsprommisar med Ajis Pajis, ha på sig sina nya gummistövlar och sin nya ryggsäck som hon "glömde" att berätta om i bloggen.



Mamma

2010-12-25 @ 07:17:50
URL: http://vovvetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0