VÄRM MIN HAND






(c) by me

Rotade fram lite bilder på Hanna och Lisa från i sommras, fina tjejer det där! Dagens början spenderades på stan med Amanda, vi var på julklappsjakt och när vi hittat det mesta så slog vi oss ner på ett fik. Mysigt! Väl hemma hoppade jag in i duschen och slog in lite paket. Fixade den sista klappen nu för bara några minuter sen, man kan åstakomma rätt så mycket med en skrivare, en gammal ram och några foton you know! Ikväll är det ju uppesittar kvällen, och jag håller tummarna för lite hederligt RISK spelande och en kopp med glögg. Även om jag inte tycker att glögg är gott för fem öre, så känns det som att det är exakt vad jag behöver för att få in den där sista julkänslan. Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0