it's not just all red roses and pink clouds






Kjol JC kids, mössa cubus, halsduk secondhand, tshirt och kofta HM divided

Brr, sitter och känner mig frusen efter en promenad med Sally. Det kanske även spelar in att jag redan i natt kände mig sjuk, och första lektionen tillbringade jag i halvsovande tillstånd. Aja, det var bra att jag åkte till skolan ändå; förhoppningsvis så hinner jag bli klar med mitt nattlinne som jag syr på syslöjden nästa lektion.
Nåja, bara jag blir frisk tills imorgon då jag har cheerleading träning!

Känns förövrigt väldigt underligt att blogga nu igen efter ett så långt uppehåll, men inte på ett dåligt sätt, utan jag är faktiskt ganska taggad på att skriva nu. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0