ON THE WINGS OF LOVE



En bild från träningen igår, hade tänkt lägga upp en hel hög med bilder men blogg.se samarbetade inte riktigt idag. Nu ska jag besvara några frågor som säkert kommer upp när ni ser bilden,

1. Ja, vi är fler i laget men pågrund av snö/sjukdom/etc så var vi inte så många på träningen.
2. Jag var ju hemma från skolan igår(och idag) pga. sjukdom, så då kanske det verkar lite konstigt att fara och träna. Men jag var inte med på fysen, uppvärmingen eller gymnastiken utan endast koreografin.

Var tråkigt att jag var sjuk igår, för dom hade tydligen planerat att stretcha olika stunt på oss, men sjuk=ingen uppvärming=ingen stretch! Nåja, då får min sträckning i innersida lår som jag har haft i mer än en månad vila ut ordentligt. Good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0