WAY BACK - k - k




fotat av mig i sommras

Gütenmorgen! Haha nä, har ingen aning om hur man säger på tyska. Men däremot har jag en liten udda sak för mig ibland när det gäller tyska; jag älskar att prata "låtsas tyska", och några gånger har jag faktiskt lyckats lura folk att jag pratar flytande tyska, inte dåligt!

Annars så är jag fortfarande hemma från skolan, min hals är just nu ingen vänlig individ. Men på det hela taget känns det som att jag är mycket friskare nu! Idag blir det väl som dom andra sjukdagarna att bara ligga i sängen och kolla på tv/läsa/lyssna musik och saker i liknande stil. xxx

Kommentarer
Postat av: Shirin N - fotoblogg

Svar: Gud vad sött! Min mail är [email protected] :)

2010-01-29 @ 13:42:38
URL: http://absolutshirin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0