LONDON SUMMER 2010








(C) på allt

En del av Augusti tillbringades i fina England. Dessvärre drogs jag med lunginflammation och feber hela den tio dagar långa resan. Jag är nästan aldrig sjuk, men dom få gånger jag är det lyckas jag nästan alltid pricka in semestrar, tävlingar eller andra viktiga dagar. Tur iallafall att dom har lite starkare receptfria mediciner i England! Nu hade jag tänkt göra lite gröt (måste vara världens tråkigaste mat, men få maträtter går så snabbt att göra som havregrynsgröt i micron!) och sen bär det av med bussen till hockeyn för att jobba. later mates!

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-29 @ 15:16:30
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0