PAUS ELLER SÅ

11031237_mmfhbq0x_c_large

Tumblr_lhctr4hnsv1qfqzceo1_500_large

Tumblr_lisqjyqnay1qzehsgo1_500_large
weheartit

Har inte bloggat på ett tag nu, och det kommer att vara rätt så tunt med det ett tag framöver. Det känns så meningslöst, visst, det är kul att kolla tillbaka på om några år, men man får ingen respons osv. Lär väl dyka upp inlägg då och då, men jag orkar inte anstränga mig och fota, redigera skriva osv när jag ändå inte får ut något av det. Puss på er, jag kommer fortfarande ladda upp outfits på lookbook, och så ska jag försöka hitta någon bra fotosida också. Grejen med en blogg är att folk förväntar sig bra och intressanta inlägg varje dag, och sorry, men så mycket kreativitet har inte jag. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0