you can freeze the clock, but not the time







Hey ppl! Börjar med lite egopics och så en fin rymdbild som jag har hittat någonstans on the big bad internet world. Får se om det här med bloggandet är något jag orkar fortsätta med, det enda jag är säker på är att det var VÄLDIGT (v-ä-l-d-i-g-t) skönt att ha en paus. Har inte saknat det egentligen, mest bloggar jag för att det är en anledning för mig att verkligen ta mig tid att gå ut och fota, klä mig lite roligare för att kunna fota outfits, redigera bilder lite noggrannare osv. Något bra som har kommit från att jag slutade blogga var att jag började skriva dagbok igen efter ett uppehåll, det går ju att skriva så mycket personligare där eftersom att man vet att det ändå bara är jag som ska läsa den. Dessutom känns det mer troligt att jag kommer att ha kvar dagböcker som faktiskt finns på papper om sisådär tjugo år än att jag kommer att ha orkar spara ner alla mina fyra bloggar som jag har avverkat under de senaste åren. Lite virrigt inlägg, vet egentligen inte vad jag ville säga. Eller jo, det var nog att jag inte är säker på om jag fortsätter blogga eller inte, det här kanske bara var ett engångs inlägg. Ni lär väl märka om det kommer upp saker här eller om det bara är tomt. Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0