12345






(förlåt Hanniz, men du var så söt!)

Gårdagen spenderades bla. med mina brudar, första gången på länge som vi alla var samlade så det var mys! Vi hade köpt lite olika frukter och bär + vit och mörk choklad. I med chokladen i ett vattenbad och sen doppelidopp, asgott! Sen lekte vi lite "papperslekar", orkar inte riktigt förklara men väldigt roligt iallafall.

Idag har jag gjort en smärre fail. Jag drog till gymmet vid tio tiden, men väl där märker jag att dom öppnar först kl 12... Som tur var så var mamma hemma och kunde hämta hem mig. Någon timme senare for jag till gymmet igen för ett nytt försök, och denna gång gick det hela lite mer framgångsrikt! Sen har jag möblerat om i rummet, zappat igenom en hel hög med otroligt dåliga TV program och myst på. Som en söndag ska vara alltså!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fyfan va jag är söt!

2011-02-20 @ 18:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0