DÖDSELEFANT


(C) by me

En liten bild på en teckning som jag arbetat med lite till och från ett tag. Bakgrunden orkade jag inte ägna särskilt mycket tid så den blev som den blev, men elefanten eller vad det nu är är jag ganska nöjd med (kan man skriva är två gånger i rad förresten..?).

 

Annars så har jag nyss varit och tränat, lär ha en del träningsvärk imorgon då det var dryga veckan sen jag körde ett styrke pass senast. Skönt att lovet börjar snart, det känns som att det behövs! Men ska försöka plugga lite under lovet också eftersom att bla. ett SO-prov väntar mig dagarna efter att vi börjat igen, skööönT. Imorgon är det tema hela dagen på skolan också, så man kan väl nästan säga att jag har lov redan nu. Überbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0