DUKTIG TJEJ






source: random internet searching

1. Jag har pluggat matte i ca en och en halv timme nu, stolt! Ska ha tillbaka mitt MVG om jag så ska dö på kuppen haha. Det måste vara den sämsta känslan i världen när man sänker sig i ett ämne! Dock är det någon idiotisk enhetsomvandling som rör ihop det för mig, men det ska nog funka... 2. Här ovan ser ni lite inspirations bilder till mitt nya lilla projekt, jag har nämligen ledsnat på mitt rum som går i "modebloggarstyle" (vittvittvitt, foton överallt, klädstång, skor utplacerade lite här och var osv) och har istället fastnat för en liten orientalisk touch. Såfort det börjar bli lite vår ute ska jag måla om väggarna i olika nyanser, och sen är det bara att börja sy gardiner, köpa överkast, lite kuddar och tavelramar osv. Tror att jag ska göra min kära mor glad och följa med på någon utav hennes second hand raider. Förhoppningsvis hittar man något snyggt! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0