FRÅN KRÖNET AV KULLEN KAN JAG SE MIN FÖRLORADE VÄRLD




(C) by me

Satt och redigerade lite bilder på fynden från en shopping runda some weeks ago, och hips vips hade jag glidit ifrån outfit bilderna och trixade med lite halv transparanta stjärnhimlar istället. Eftersom i princip hela bloggvärlden verkar vara obsessed av himlen i stort (änglavingar, kors, stjärnor, universum osvosvosv) så är det väl lika bra att jag hakar på iallafall EN av trenderna!

 

Idag hittade jag förresten världens mest perfekta vårjacka. Kan inte vänta tills det börjar töa ute och man kan ta fram skapelsen, helt oväntat var den faktiskt från Gina Tricot! Brukar annars bara hitta linnen, tshirts och klänningar där. Nu hade jag tänkt fixa några förprogrammerade inlägg så det slipper vara så dött här, ciaooo


Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: åh saknar dig också jenny !<3. Ja du måste komma nån träning :D<3

2011-02-12 @ 18:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0