I'LL NEVER APOLOGIZE FOR YOUR MISTAKES AGAIN


linne monki, väst och over knee lindex, kjolen har jag fått av amanda som i sin tur har köpt den second hand, röda leggings HM kids, skor converse

Första outfiten fotad utomhus på hela 2011! Idag kommer jag nog mest att vara hemma och kolla på gamla tv-serier, redigera bilderna från igår, äta muffins och kanske ta fram lite tecknargrejer. Funderade på en sväng till gymmet men är inte precis på topp efter helgen!  I fredags fick jag ett ganska hastigt påkommet besök av två snyggingar, dom sov över här och sen någon timme efter att dom hade åkt hem dagen efter så for jag och tha family in till stan för resaturang besök och melodifestivalen. Det var en väldigt trevlig kväll och min solklara favorit var Rasmus med Social Butterfly. Kan tänka mig att dom kommer bli rätt bokade till diverse festivaler! Nu ska jag slänga ihop en ny spellista på spotify, mycket kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0