THE FIRE IN YOUR EYES


Jag+söt vovven idag.

Hejhej alla fina! Ovanligt fint vänder idag, vilket har lockat ut större delen av befolkningen till diverse utomhusaktiviteter. Själv hade jag tänkt sova bort större delen av dagen och sen slå igång någon DVD box, men inte det inte! Mamma drog med mig för att gå på en isväg, mysigt men jobbigt haha.

 

Gårdagens kväll var riktigt trevlig, vi höll hus hos Signe som ju bor bara ett stenkast ifrån mig. Vi var väl sisådär 15 pers, var påväg att dra hem vid typ 12, men sen drog det hela igång igen med en liten utflykt och sånt så innan jag låg i min säng var det närmare tre halv fyra, trött chey. Ikväll blir det att kolla när Signes band spelar och sen får jag se. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0