THOSE DAYS







Lite bilder från förra året då jag var och åkte skidor i Dundret, blir nästan lite depressed när jag tänker på att jag faktiskt inte stått på slalomskidor på hela säsongen. Inte okej! Dock så är det en skidhelg inplanerad inom de närmaste veckorna + såklart friluftsdagen med skolan som alltid brukar vara en höjdare.

Annars så har jag nyss kommit hem från gymmet, körde ett väldigt lugnt pass idag. Kände mig lite krasslig i halsen så det blev ingen kondition, bara styrke. Innan gymmet hängde jag med lite folk i Viktors lägenhet, var där i går också men tillskillnad från dom andra så sov jag inte där, hade ju känts lite ovärt när min egen lägenhet är typ fem meter bort! ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0