WE'RE BACK, WE'RE BETTER, WE'RE HERE TO DEFEAT


Suddig bild från RM i sommras

Om tjugo minuter eller så ska jag börja röra mig mot Cheer Futures träningslokal för deras genrep innan årets DM, är verkligen nyfiken på att se hur de olika lagen har utvecklats! Dessvärre så kommer mitt cheerleading sug fram rejält såhär i tävlingstider, att INTE vara med och springa in på tävlingsmattan med mina fina survivors kommer att kännas konstigt. Dock så ska jag vara med och fixa lite smink och sånt innan, så jag kommer ju att vara med "backstage" om man säger så haha och sen kolla på tävlingen, men ändå... Fattar ni att jag inte har byggt på flera månader nu? SJUKT. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0