2,3/4 - EN UTAV DOM BÄSTA MÅNADERNA

Gick ju lite segt med min årsresumé, men nu är jag taggad igen! Skulle ju egentligen ha tagit Juli, Augusti och September i ett inlägg men jag tar Juli för sig istället. Det hände så sjukt mycket då att jag inte hade orkat ladda upp alla dom bilderna PLUS Aug och Sep i samma inlägg! Aja, nog prat, here we go:


Tältade på stan lite sådär random, minne för livet!


Vi var och badade, och Ludde och Axel smorde in varandra med sololja...


Fina kvällar på kvarnis!





Svanbåtarna!


Häng på en skola med den bärbara högtalaren i väntan på Siggepigge


Pizza på stranden, helt okej om du frågar mig!




Alltså det där med bollsporter är inte min grej!


Kvälls grillning på stranden!


Jag och Miccis på maskerad, hon var en Na' vi (rätt så uppenbart, men ändå) och jag var Mimmi Pig!


Mys på altanen

Endel av bilderna som togs under dom 31 dagar som tillsammans bildar Juli, riktigt bra månad det där alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0