CALL ME WHATEVER YOU WANT

Lite dålig update idag, eller jag orkar inte riktigt satsa 110% på den här bloggen så det är inte ofta det blir mer än ett inlägg per dag, men ändå. Sitter iallafall och äter nu, fisksoppa. Mums! Dagen har spenderats med dels Signe och Axel, och dels med att städa mitt rum (för första gången på alldeles för länge, men nu är det riktigt fint där iallafall) och ligga i sängen och bara ta det lugnt.

Kvällen igår var väldigt trevlig, roligt folk osvosvosv. Var inte där sådär jättesent, kanske till tolv ungefär. Sen for jag hem och sov, vaknade alldeles för tidigt, kring sex någon gång... Lyckades somna om där vid sju tiden iallafall och sov några timmar till. Nu har ni fått en rätt så detaljerad bild av mina sovvanor, super roligt I know. Heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0