I HAVE ALWAYS BEEN LIKE THIS SO PROBABLY IT WON'T CHANGE






jeans cheapmonday, halsband, linne och top hm, mössa teamsportia

Heihei! Kom nyss hem från gymmet, jag körde mest överkropp, alltså armar rygg och mage. Känns riktigt skönt att jag har börjat komma igång med träningen nu, där emellan att jag slutade i cheer och började gymma hade jag ju ett ca tre veckor långt uppehåll så kondisen är inte på topp haha! Idag ska jag mest ta det lugnt, jag har haft världens inspiration nu senaste dagarna så något kreativt blir det nog att jag gör iallafall. Ska visa lite jag har målat senaste dagarna när jag får tid (eller tid har jag i överflöd, ork och lust är nog snarare rätt ord)! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0