SPOTIFY



Tänkte länka mina olika spellistor och skriva lite kort vad varje innehåller för typ av musik (h-lete, nu la V:et på tangentbordet av, segt som bara den), enjoy!

Been there done that messed around

Alla låtar jag någonsin lagt till i någon utav mina spellistor, 432 låtar och sisådär 24 timmar musik! Lyssnar alltid på den här när jag vill återupptäcka gammal musik.

NOSTALGI

Låtar från 2007-2010, lite blandat sådär! Har minnen till dom flesta låtarna. Lyssnar dock inte sådär jätteofta på den här listan. 66 låtar.

om igen

Emo spellista haha. Nä, men låtar som jag ofta lyssnar på när jag är lite nere eller helt enkelt vill lyssna på lugn musik. 28 låtar totalt.

hey there handsome

Sen början av December har jag lagt till alla låtar som jag tyckt mest om för tillfället här, alltså lite av mina senaste favoriter. 5 timmar musik och nästan 100 låtar.

WORK IT

TAGGTAGGTAGG! 21 låtar.

att vi är samma fast ändå tvärtom

Lugn mys musik. Mycket svenska artister (hittade några bra låtar i Lisas playlist svenska favoriter), te.x Oskar Linnros, Petter och Veronica Maggio. En utav mina favorit listor. 31 låtar och två timmar med musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0