TOKIGHETER




some random pics found here and here

Det svider i mina ögon, det är inte för att jag är ledsen eller för att jag har fått något i ögat utan jag tror det är för att mina ögon helt enkelt var på svid-humör. I vilket fall är det väldigt irriterande, för except that little thing så är det rätt perfekt just nu. Efter en väldigt lugn skoldag for jag och Ellen till gymmet, jag duschade där och satt sen på pappas jobb i väntan på skjuts, käkade en hamburgare (underskattat) och nu är jag hemma. Jag sitter i soffan på den där allra bästa platsen med mitt varma täcke över benen, datorn har jag i knäet och pappa gjorde nyss upp en brasa. Mysigt. Just ja, jag äter lite godis också. Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0