WE ♥ IT

Tumblr_lbub367j5m1qab9j2o1_500_large

Tumblr_lfdmfrfe4q1qfd2lxo1_500_large
source: weheartit

Idag har hittills varit en sån där rätt så trevlig dag, bara några få lektioner och den sista av dom var HK. Min HK lärare sa att jag om några år kommer att leta mat i soptunnor. Uppiggande vision om mitt framtida liv där alltså! Sen blev det bussen hem med Signe och Viktor, vi gjorde mest ingenting hos den sistnämnda ett tag, och sen for jag iväg för att fira min 78-årige morfar. Alldeles nyss lekte jag med lite nya inställningar på kameran, hittade en sjukt cool grej man kan göra om man har lång slutartid, I like it! Ska visa lite bilder senare. avoir

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den är photoshopad ;)

2011-01-21 @ 18:59:16
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0