YOU'RE A RADAR DETECTOR




Halsband, skjorta, linne, örhängen och halsband från HM, jeans från cheap monday

Såhär såg jag alltså ut igår då det var tjejkväll på schemat! Det var en bra kväll med annorlunda lekar med kortspel, mörkerkurragömma och mycket mer. Mina brudar är fina dom! det blev en rätt "tråkig" outfit, men jag gillar det ändå. Dessutom hade jag olika strumpor, men det har jag rätt så ofta. Att ha olika strumpor kan vara en rätt bra icebreaker ibland. Jaja, nog om vad jag har på fötterna! xxx


right, wrong, teared apart. it doesn't matter, it hurts anyway. it always hurts.




Kommentarer
Postat av: Anonym

nyfiken, vars har du fått tag i klockan!? :3

2011-01-16 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0