ALLT ÄR EN DANS, RÖRELSER OCH ORD

Tumblr_lhg2zleuss1qh9xnqo1_500_large

185657_1617169751020_1289650527_31458630_3270463_n_large
weheartit

Började just skriva ett långt inlägg, sen raderades allt. KUL. Jaja, jag kom nyss hem från skidbacken där jag tilbringat dagen med familjen. När vi åkte dit imorse var det skolsken och plusgrader, men väl där började det blåsa och snöa = jag hade på mig för tunna kläder och är rätt frusen nu. Annars så kollar jag på backhoppningen och letar efter lite inspiration på mitt älskade weheartit.

Igår var jag på en liten utflykt med mamma och Iona, senare på kvällen mötte jag upp tre snyggingar och efter ett tag åkte vi hem till My. Riktigt trevlig kväll som började ganska segt men slutade bra, nice. Fotade endel men glömde kameran där borta, såfort jag får hem den igen så lägger jag upp lite pics. Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0