beat and rythm



Tänkte slänga ihop ett litet musik inlägg eftersom att det är lite tunt på bild fronten just nu. Men don't worry, det kommer! Planerar rätt mycket outfit bilder nästa vecka om det fina vädret hållet i sig + lite vanliga pics. Nu till det jag egentligen skulle skriva om, musik!

Har gjort några nya spellistor sen
jag gjorde ett spotify inlägg senast, här kommer ny tillskotten:

BASS DOWN LOW
Festfestfest, lite random up tempo musik helt enkelt, like it very mucho!

Fast aa... Nu insåg jag att det bara är den spellistan som kommit till sen senast, men på min gamla vanliga Been there done that messed around så har det lagts till en massa bra musik, så den kan ni ju alltid kolla! Annars var det väl inte så mycket mer jag hade att komma med, ville nog mest ha en anledning att sitta och pyssla ihop bilden ovan i photoshop haha. Au revoir!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0