DET ÄR TANKEN SOM RÄKNAS

Tänkte skriva ett litet inlägg såhär efter nationella i NO, vi har ju nämligen ett hål på sisådär tre timmar just nu. Men då var det bara den där lilla detaljen att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Kanske om hur det gick på provet, vad som snurrar i mitt lilla huvud just nu eller lite fina bilder från weheartit. Men nja alltså, det funkade inte riktigt. Får se om jag ens postar det här, för troligtvis så är det bara en massa dravel. Jag har inte läst igenom så jag kan helt ärligt inte veta. Det är egentligen ganska roligt det här, att skriva massa bullshit utan att riktigt veta var man hamnar. I slutet av den här texten kanske jag har kommit fram till att traktorer är meningen med mitt liv eller något. Dessvärre tror jag att både du och jag vill undvika det, så jag sätter nog punkt här. "punkt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0