DET VAR JAG MEN BARA FÖR ATT







Förlåt för dålig update senaste dagarna, har haft fullt upp! I förrgår var det party time och igår så drog jag och några av brudarna (rättare sagt Ellen, Hanna och Lisa) till Skellefteå över dagen för att ha roligt på Boda Borg. Och nog uppfyllde vi vårat syfte, askul var det! Även dit och hem färden var mysig, fast det är ju det mesta så länge mina tjejor är med!

 

Idag har jag först varit på stan med några snyggingar och fikat lite grann, sen for jag och gymmade med Nils. Blev mest armar idag, men orkade inte köra sådär jätteseriöst haha. Efter det åt jag och mamma på max, gooott! Nu hade jag tänkt slita mig från datorn eftersom att internet bara slår av och på hela tiden och istället plugga lite SO eftersom att ett rätt saftigt prov väntar efter lovet, taggad! Eller hur var det nu...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0