DM Norra 2011






(C) by me

Första skoldagen efter lovet avklarad då, pust! Igår vaknade jag ca kl 7 och for sen direkt till hallen där DM hölls i år, jag tävlade ju som sagt inte men hjälpte mitt lag med smink osv. Ääälska tävlingsstämning! Fotade endel också, orkar inte ladda upp alla bilder utan de kommer troligtvis att komma upp på sveriges största cheerblogg istället, youbetterwork.blogg.se. Tyvärr fick jag allra sämst bilder på de lag jag hejjade mest på, eftersom att jag var fullt upptagen med att skrika och applådera haha! Nu ska jag plugga lite mer till SO-provet som väntar imorgon... kiss n' hugs!


Kommentarer
Postat av: amanda

Har du några bilder på oss? :D

2011-03-07 @ 18:59:02
URL: http://amandavarupptaget.blogg.se/
Postat av: My, CFA

Det skulle vara jätteroligt om du la upp de bilder du har på CFA! Bilden på miniorerna är ju bara underbart fin :)

2011-03-08 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0