I WEAR SIN.


hatten är en present från min HK lärare haha, toppen och skärpet HM, kjolen är från åhléns fast sen har jag sytt om den endel själv

Tjena mittbena! Kom hem från skolan för en halvtimme sen eller så, vilket kan tyckas vara lite konstigt eftersom att jag slutade relativt tidigt idag. Men först följde jag och några bruds med Lisa när hon skulle göra ett till hål i örat, och sen skulle jag lämna tillbaka ett navelsmycke som gått sönder efter några få dagars användning. Dessvärre var personalen rätt så otrevlig, de vägrade ge mig pengarna tillbaka eller byta till ett annat smycke trots att jag hade med mig kvitto, utan de limmade ihop det med nagellim. Dessutom satte de stenen som lossnat fel väg haha... Drog med mig mamma dit lite senare och det slutade med att jag fick ett nytt smycke. Orkar verkligen inte med otrevlig butikspersonal, det är ju deras jobb att vara service inriktade liksom? Aja, nog om det! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0