I'LL JUST WRITE THIS DOWN, WITH HOPE THAT YOU UNDERSTAND.





(c) by me

Hej gott folk! Har varit en bra dag idag, ganska trevliga lektioner och sen så har jag lyckats göra bort två st rosettbeställningar också. Ganska mycket fix med det nu när alla olika DM runt om i landet går av stapeln. Eller staplarna kanske man säger. Iallafall så är det skönt att jag är klar med det mesta nu.

Sen hängde jag lite med Lisa, Signe och Hanna, trevlans. Signes kittycat är verkligen ursöt! Nu sitter jag här i soffan och pluggar lite till nationella i kemi, det kan verkligen bli VAD SOM HELST på det där provet, allt från G - MVG beroende på vad det kommer för frågor osv. Spännande eller bara nervöst, välj själv. Ska välja sommarjobb nu också. Mycket val nu hela tiden. Aja, bättre det än att inte ha något val alls. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0