OMG, THIS PARTY HAS LIKE FIIIVE DIFFERENT TASTES OF NACHOS!?

 





Lite random pics på trevligt folk sådär! Fick tillbaka min kamera från Amanda idag, därför det har dröjt ett tag med bilderna och så. Annars så har det varit en ganska så trevlig skoldag idag, uppsats skrivning på engelskan (skrev om en pojke vars föräldrar hade dött i andra världskriget), prat om fördjupningsarbete i SOn och sen matte. Synd att man nästan inte får någon hjälp på mattelektionerna nu, läraren satsar nästan enbart på dom som inte nått upp till G kraven ännu, så vi som satsar högre får lära oss själva typ. Tackar gudarna att pappa är kung på det där! Sen var det en HK lektion om konsumentkunskap också, spårade rätt rejält i "pausen" då vi länsade hela skafferiet och kylskåpet. Men ML verkade bara vara glad att vi ville äta!

 

Nu är jag iallafall hemma, ska fixa med lite rosetter och sen skulle jag troligtvis hänga med girlsen. Blir nog myspys. Nu ska jag ta itu med dom där rosetterna, märkte idag att jag har fått en till beställning... Visst, chill med pengar men tar ju sån evig tid ju haha! Ciao bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0