TIO VIKTIGA

Tumblr_limxuczphk1qbpfn1o1_500_large

pic src, we<3it

FÖRSTA KYSSEN:
Var fin, och lite udda. Och väldigt rolig såhär i efterhand.
 
FÖRSTA VÄNNEN:
Måste nog säga Stella på dagis, kommer inte ihåg så mycket av henne förutom att hennes nummer var det enda i min egenhändigt gjorda adressbok, och att det finns rätt många bilder på henne och mig tillsammans, så rätt kul lär vi ju ha haft ändå. Och just ja, kommer ihåg när hon skulle flytta och hela dagiset fick glass därför!

FÖRSTA FÖRLUSTEN: Åh vad svårt. Säkert när något djur dött. Ja, så är det nog faktiskt: När både mina hamstar dog samma dag var väl den 11-åriga Jenny inte särskilt kaxig.

FÖRSTA KÄRLEKEN: Haha, ja du. En liten kille i fyran. Vi skickade lappar till varandra och en dag skickade han en "får jag chans på dig?" lapp. Innan dess hade jag kommit på ett speciellt sätt att säga saker på för att han skulle gilla mig, men såfort vi hade blivit ihop så glömde jag bort hur jag hade gjort, så jag trodde att han skulle göra slut på en gång. Men så blev det inte, det var jag som dumpade i slutändan. Tror nästan att vi var ihop i ett år och umgicks kanske 1-2 ggr på fritiden. Ett äkta 10-årings förhållande helt enkelt!

FÖRSTA STORA KÖPET: Det är nog min Iphone som jag köpte någon gång i sommras/höstas. 4800 och jag betalade varenda krona själv, stolt tjej!

FÖRSTA IDOL: Tror att det var Britney Spears eller någon, men den första som jag verkligen kunde allt om och var engagerad i var nog Agnes Carlsson som vann idol. Jag sprang på konserter, vann hennes gamla kläder, skickade brev, var med i "Street crew", visste vad hennes syskons partners hette osv. Fina minnen faktiskt!

FÖRSTA HUSDJURET: Oj, vi har alltid haft en massa djur så länge jag har minnats, men det är nog antingen schäfern Lillan, katten Linus eller hästen Ballerina.

FÖRSTA INSIKTEN: Att jag inte kan sjunga. Insåg det någon gång i 10 års åldern, var rätt förkrossad men lärde mig rätt snabbt att det bara var att deal with it.

FÖRSTA BEROENDET: Stallet.se! Var helt sjukt obsessed och tillbringade timmar med det. Dock har jag fått ut väldigt mycket av det, det var genom det som jag började fota, skriva och använda photoshop.

VALFRITT: Vet inte riktigt vad det är tänkt att man ska skriva här? Men jag har iallafall kommit på att det nog ganska ofta är så att det jag tycker om att göra, är jag dålig på, medans det jag är bra på tycker jag är tråkigt. Inte med allt, men med vissa saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0