VISHET OCH SÅNT DÄR U KNOW



Hej där!
Sitter just nu på SOn och skriver om hinduism och buddhism. Tog en liten paus eftersom att vi slutar om sisådär tio minuter, ska jag vara ärlig så är jag värd det alltså! Har jobbat som en gnu hela lektionen. Idag har jag iallafall haft med mig kameran hela dagen, så senare när jag kommer hem så får ni lite välbehövlig update. Känner att jag har varit lite seg på bloggfronten senaste dagarna...

 

Åt lunch på dagoberts med några fina tjejer, och sen har det varit lektioner som vanligt. Var även en kille som föreläste om is vett. Riktigt kul med någon som verkligen är bra på att prata och vet hur man får ett gäng 16 åringars uppmärksamhet! Sen skulle jag eventuellt hänga med någon rolig typ och sen hjälpa pappa på jobbet lite grann. Men nu ska jag sluta för dagen, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0