WITH THOSE GREEN EYES, YOU COULD GET ME WHENEVER YOU WANT TO




linne/topp/whatever sydd av mig, kjolen har jag fått av amanda som har köpt den secondhand, skärpet är från HM

Har varit lite frånvarande här i några dagar (två rättare sagt) eftersom att jag helt enkelt inte haft något vettigt att uppdatera om. Idag har jag iallafall spenderat dagen i en skidbacke några mil hemifrån med familjen. Perfekt väder och superb åkning, gillas! Dock så borde jag köpa en ny jacka att åka i, funderar på att klicka hem en från junkyards rea ikväll...

Tänkte dra en kort sammanfattning om dagarna jag inte bloggat:

18/3 - Sjuk träningsvärk i muskler jag inte visste fanns efter skidåkningen. Skola som vanligt och sen häng med trevligt folk. Fick även bekräftat att Star Wars måste vara den mest udda och obegripliga film som någonsin gjorts. Att så många människor ser den som meningen med deras liv gör ju bara det hela ännu märkligare.

19/3 - Idag då alltså! Det var tydligen inte så många dagar jag varit frånvarande ändå haha... Nu ska jag iallafall ladda upp lite nytt på lookbook och sen blir det filmtittande alternativt något spel. Svårt val där alltså! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0